Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Internationella kvinnodagen

Kategori: Barn & Familj

Dagen har flutit på bra. Jag känner mig starkare och är verkligen på väg tillbaka. Igår fick Sanna ett dödsbesked, hennes mobil har gjort sitt och sorgen var mycket påtaglig. Snyftandes berättade hon att hon inte ville ha en ny mobil, hon ville ha sin gamla trotjänare som varit med i ur och skur i två år. Inte ett enda ord om att vi skulle köpa eller fixa mobil till henne. Hon var verkligen helt inställd på att ordna detta på nåt sätt själv.

Idag ringde jag Phonehouse, hennes sätt att tackla situationen och inte be om hjälp tyckte jag om, jag fick en riktigt bra erbjudande på en modell som inte var den nyaste. Vi bestämde oss för att hjälpa henne. Så till veckan kommer en ny mobil. Tror ni att lyckan var total? Dennis tyckte välkomnandet med en jättekram var nåt som skulle bli en vana.

Efter Hugo och Lovisa skjutsats iväg till discot, dök en trevlig överraskning upp. Tänk att presenter är så vansinnigt kul och spännande. Sanna något sur tyckte att hon också borde få present för hon är också kvinna. En supersöt tavla och ett hjärta, han kan han, min man. // Anette

PS. Idag fyller min gudson år också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: