Fam Johansson-Hall-Rosendahl

En liten paus

Kategori: Barn & Familj

Nu har jag varit sjukskriven i ett par veckor, vet inte om jag hunnit vila nåt men jag har en vecka till på mig. Fredagen och halva lördagen kommer jag tillbringa i Stockholm med mina goa arbetskamrater, hela Previa kommer att träffad för konferens under dagen och massa trevligheter på kvällen. Det ska bli riktigt roligt och skönt att komma bort ett par dagar. Måste säga att just precis nu, när Noah ligger där i soffan bredvid mig o sussar, ser jag mest fram emot att få sova i en säng! Men väl där vet jag hur roligt det är. Det värmer i hjärtat när folk ringer eller skickar meddelande att det är kul att jag ska med. // Anette

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ibland kan det vara gott att få komma iväg på nåt, destu goare att komma hem sen! Ha det så bra på resan Anette!

    2013-01-18 | 07:21:40
  • Ninni säger:

    Vad är det som varit fel??? Stor kram till dig från mig

    2013-01-20 | 19:16:52
    Bloggadress: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här: