Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Från liten till stor

Kategori: Barn & Familj

Noah vaknade för en liten stund sen. Dennis gick och hämtade honom medan jag gick på toa. Jag hörde hans trötta gråt. När jag kom ut tog jag honom i famnen och han tystnade och låg tungt i min famn. Jag stod och höll honom en stund, han passar så perfekt i armarna. Så liten, så lätt, så otroligt söt.

Det kommer över mig ibland vad otroligt fort det går. Här står jag med lilla Noah och vaggar i famnen, härom kvällen kröp Sanna upp i mitt knä och somnade, det var några år sen jag kunde hålla henne på samma sätt. Men behovet av föräldrar minskar nog inte med åren, det förändras bara.

Mitt eget behov av mina föräldrar är livsavgörande i det skedet jag är i livet. Jag önskar att jag vore en lika bra mamma som den jag har. // Anette

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Klart du är en precis lika bra mamma som din mamma!!

    Barnen växer fort alldeles för fort. Herregud Christoffer är drygt 26 år..hoppsan hur gick det till.

    Ha en skön lördag, kram kram Ingegerd

    2013-02-09 | 09:31:45
    Bloggadress: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här: