Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Lite av en Hugovecka

Kategori: Barn & Familj

Under måndagen hålls Centrumfesten i Storfors och naturligtvis är jag där i min yrkesroll för att bevaka vad som händer på landsbygden.
Men den här gången blir det annorlunda - jag får sällskap!
Hugo hänger med och bland annat ska han få prova på luftgevärsskytte som föreningen i Storfors låter besökarna göra - samtidigt som jag passar på att göra reportage.
Min förhoppning är att hinna med mängder av "möten" för att skapa ett bredare nätverk på orten.
Och... vad roligt att slippa åka själv den här gången! :-)
 
Det är cirka en timmes resväg till Storfors.
Så kan det se ut för Hugo under prova-på-luftgevär-skjutningen.
 
Och på lördag är det äntligen dags. Hugo har pratat om att han vill vara med i en förening.
Nu ska han prova på vid två tillfällen (lördag och måndag) om simning är något för honom. Och detta gör han i Anders Olsson "hemmasimhall" i Deje.
Simning känns som en perfekt sport för Hugo att vara med i - hoppas han själv kommer tycka om det.
 
Deje badhus.
 
// Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Att ha Lilla Hugo med sig kan vara trevligt, han är en go kille! Önskar han kan hitta den förening han vill pröva på, Lycka till!!

    2013-12-06 | 16:46:17

Kommentera inlägget här: