Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Wow vilken dag

Kategori: Barn & Familj

Tisdagen har varit något mer intensiv än vanligt. Jag hade lunch i 25 minuter annars gick det i ett från kvart över sju i morse till kvart i tolv på kvällen (natten).
 
Resvägen i dag var ganska intressant när jag tänkte efter:
Hammarö - Karlstad - Kil - Fagerås - Storfors - Kristinehamn - Storfors - Degerfors - Karlstad - Hammarö!
 
Mängder av reportagematerial blev insamlat och i Degerfors var det funktionärsträff inför hemmasäsongen i Superettan, som för lagets del inleddes med 0-1-förlust mot Landskrona borta i lördags.
Under bilresorna har jag arbetat på annat sätt, genom att prata i mobiltelefonen. Någon gång fick jag stanna på lite udda ställen och snabbt kolla av tre av min mailadresser - då det skickats material hela dagen.
 
I dag har jag hunnit engagera mig i jobbet, IF Kil, QBIK, Degerfors IF, Hammarö Media och mässan Livsglädje 2013 - plus haft kontakten med hemmet. Alla kidsen mår bra och frua har haft trevligt fikabesök.
Anette hade även en glädjande nyhet som hon avslöjade för mig och skrev kryptiskt om på facebook, men den får hon berätta om själv (nu blev du nyfiken, hahaha...).
 
I morgon har jag en superintressant intervju att göra, sen blir det en hel del skrivande. Bland annat måste helgens föreläsning i Åmål planeras.
Direkt efter lördagens Åmålsjobb åker jag och Lovisa till Gamla Ullevi på fotboll, GAIS-Degerfors (avspark 16).
Bara mysig pappa-dotter-tid.
Lovisa blev superglad när jag frågade, så den resan ser jag verkligen, verkligen fram emot.
 
Nu ska jag göra som katta (nedan)...
 
// Dennis

Kommentarer

  • farmor säger:

    Hoppas att inte varje dag är lika stessig. Ja önskar pappa å dotter en fin resa! Kram!

    2013-04-10 | 17:27:06
  • Anonym säger:

    Ohh va spännande en överraskning..ja hon kanske är gravid..igen =)

    Ha det, kram Ingegerd

    2013-04-11 | 13:11:25

Kommentera inlägget här: