Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Inre harmoni

Kategori: Barn & Familj

Vilken spännande och energipåfyllande dag. Vi startade dagen med storseans. Ann-Mari Hedin som höll i seansen, hade ögonen på mig från början. Dennis konstaterade snabbt att nåt är på gång. Mycket riktigt, när seansen började vände hon sig direkt till mig. Hon beskrev farfar detaljrikt, han ville förmedla att Hugo kör cykel för fort och har inte koll, sen undrade han hur det blir med bilen! Hahaha de senaste dagarna har det varit mycket bilsnack hemma, så det stämde ju bra. Han pratade om att jag haft ont i ryggen och magen. Sen berättade han att han flyttar runt på mina grejer... nycklar och annat. När jag vet att jag lagt nåt på ett ställe, sen är det inte där, sen ligger det där i alla fall. Känner verkligen igen det! Vart är mina glasögon farfar??

Sen var det dags att kolla tidigare liv. Jag kände direkt jag såg henne att dit ville jag gå. Hon skrattade till när jag satte mig. Det här kommer inte bli en vanlig sittning sa hon. Det stod en hel rad med nära och kära som ville ha kontakt bakom henne och verkligen pockade på uppmärksamhet. De var så på henne att de pillade henne i håret och nöp henne i armarna. Hon visade märken. Hon hade mycket att säga mig, och nu vet jag vad jag måste göra, som jag tänkt på länge. Nu är det dags! Hon sa även att jag har en stor healande förmåga. När hon tog på mig brände det i händerna på henne.

Dennis fick en privat sittning hos ett medium, hon pratade mycket jobb och relation. Det var mycket bra information han fick. Framtiden ser ljus ut!

Vi vandrade runt i sakta mak, Dennis samlade in mängder med visitkort inför kommande Livsglädjemässa. Då fastnade vi vid en dam som sysslade med reconnect healing. Hon stod och hade värsta ryckningarna i kroppen, när hon healade. Detta var ju tvunget att testas, sagt och gjort, både jag och maken fick en omgång.

Nu sitter vi på hotellet och Färjestad har just åkt ur slutspelet. Nu blir det lite mat någonstans. En ny spännande dag väntar imorgon, Terry Evans står på schemat. Längtar! // Anette

Kommentarer

  • farmor säger:

    Ni är värda att komma ut ett tag, då får ju åxå farmor mysa.

    2013-04-10 | 17:19:19

Kommentera inlägget här: