Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Ökad blöjkonsumtion

Kategori: Barn & Familj

Lilla hjärtat konsumerar för tillfället blöjor i mängder. Idag fick vi stanna hemma Noah och jag, magen är väl minst sagt i olag, skulle jag vilja påstå. Lite trött men fortfarande fullt ös. Blev lite mycket en sväng där när han kräkts, jag fick av honom kläder och blöja, medan jag vek ihop blöjan kissade han på golvet. Jag satte ner honom i badkaret och började torka golvet, reste mig och möttes av bajs i hela badkaret och fulla ungen. Noah satt med armarna upp i vädret och lyfte ett ben högt upp i luften och konstaterade. "Blääh, blääh..." Jag höll med. Bäst att vila lite efter den pärsen.

// Anette

Kommentarer

  • Vivianne säger:

    Oj vilken röra det kan bli, skönt att han så snabbt blev bättre..! Det är några år sedan man själv "kämpade" med sådant här ;) Kram på er <3

    2012-11-14 | 08:08:11

Kommentera inlägget här: