Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Claes Malmberg

Kategori: Barn & Familj

Igår hade vi en efterlängtad kväll, bara Dennis och jag, Claes Malmberg var med en stund också.
Jag kom jag hem efter jobb och habiliteringsbad vid halv fyra, kastade på mig en klänning och tittade i spegeln. "Tråkig jag är..." tänkte jag. Ropade på Sanna och provade igenom halva Sannas garderob och halva min. Efter 17 ombyten stod jag med den klänning som jag först satt på mig. Sanna suckade och skakade på huvudet.
Pappa skjutsade in mig till stan där Dennis mötte upp. Vi åt god mat och drack mycket gott vin på Napoli, perfekt gångavstånd till CCC där Claes Malmberg roade oss i ett par timmar. Vi hade lite olika syn på betygsättandet av showen, kanske berodde på att jag druckit två glas vin och var mer lättroad. Vet inte riktigt... En mysig kväll fick vi i alla fall. Tack till Sanna som gjorde kvällen möjlig för oss!

Kommentarer

  • farmor säger:

    Tack Sanna att du hjälpte mig så att Dennis å Anette fick en egen kväll, när ja blev sjuk å inte kunde!

    2012-11-25 | 17:46:31

Kommentera inlägget här: