Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Många stora händelser

Kategori: Barn & Familj

(UPPDATERAD 121107)
Eftersom detta blogginlägg kom på tal i dag på grund av att en tidigare "kollega" gått i taket den 23 maj för att jag hade rubriken: "Arbeit macht frei - Arbete ger frihet" precis ovanför bilden med fotbollsspelande barn. Detta är en blogg och jag berättade i bild vad som pågick vid detta datum. Rubriken var naturligtvis relaterad till den nedersta bilden i blogginlägget, inget annat. Vem som helst fattade det - nästan vem som helst.
Men nu ändrar jag rubriken (121107 17.00).
 

Rödklövern med Hugo i laget besegrade Kronoparken i kväll med 4-2.
Årets första seger - grattis! (Arkivbild)


Min favorit från Semifinal 1 i Eurovision från Baku under tisdagskvällen.


I söndags, den 20 maj, hade min morfar, Henry, fyllt 99 år om han
varit i livet. Morfar dog den 20 december 1994.


Den här veckan har jag tagit i hand med en man som deltog i tyska
förstalinjen som soldat när Tyskland tog sig in i Sovietunionen under
andra världskriget. Det jobbet kommer bli trevlig läsning.

// Dennis