Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Träffade Annie Lööf

Kategori: Barn & Familj

Egentligen är jag inte så pigg på att själv vara med på bild. Jag står hellre bakom kameran. Det brukar vara roligast så och dessutom blir det oftast bättre motiv.
Men en kväll som denna fick jag väl helt enkelt ställa upp.
På CCC var näringsministern och Centerpartiets partiledare Annie Lööf och pratade inför den samlade värmländska centerpartisterna och intresserade lyssnare.
Före talet och den efterföljande frågestunden tog jag bilder på flera C-personer, däribland Annie Lööf.
Och den här gången lämnade jag dessutom över kameran för att själv vara med i centrum.
Mina tio sekunder av berömdhet - eller nått sånt...


Jag tillsammans med Annie Lööf utanför CCC.

// Daniel Bäckström (Centerpartiets distriktsordförande i Värmland)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: