Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Rena rama sjukstugan

Kategori: Barn & Familj

Imorgon är min första arbetsdag! Ska bli underbart skönt att komma igång igen. Saknar arbetskamrater och rutinerna. En stor fördel är också att det blir längre till kylskåpet. Åter till verkligheten och sundare vanor!

I lördags fick jag huvudvärken från helvetet, jag kräktes, så ont hade jag. Men det var bara att köra på. Sen spred sig värken till övriga kroppen och nu känner jag mig som 93 år sisådär. Jag har till och med ont i tårna. Som tur är ingen feber, ingen feber är lika med frisk i min värld.

Noah fick hög feber igen och hostar så han tappar andan och kräks. Lovisa ligger och kräks hos sin mamma. Hugo ligger med hög feber, huvudvärk och kräks hos mormor och morfar. Farmor har feber och hostar. Mormor har naturligtvis blivit smittad hon också. Dennis, Sanna, farfar och morfar har något att se fram emot. Not!

Så nu sitter jag här och är lite pirrig inför morgondagen, jag har fått gulliga meddelanden och samtal att jag är efterlängtad, det känns otroligt skönt. Nu får man se fram emot nästa långa ledighet... Hoppsan, det var visst pensionen det.

Nej, det är nog dags att gå och sova. Önska mig lycka till, det var drygt ett år sedan jag använde hjärnan. Hoppas den funkar?!

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: