Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Äntligen - en dröm tog fart

Kategori: Barn & Familj

I dag inledde jag det projekt jag sedan tidiga tonåren gått och drömt om.
Tankarna har varit många, lika många som det finns genres inom bokvärlden.
Men för drygt ett halvår sedan dök en idé upp - och den har jag bearbetat i tanken länge.
Jag har fört minnesanteckningar på olika tankar som dykt upp.

I dag satte jag i gång projektet.
Och det känns sjukt spännande.

Vill du läsa ett längre och lite utförligare blogginlägg så ber jag dig besöka min blogg på hemsidan.

                   

// Dennis

Kommentarer

  • MJ säger:

    Lycka till - spännande att få se resan fram och slutgiltiga resultatet!

    2012-02-12 | 07:40:34
  • Dennis säger:

    Tack MJ... det är alltid trevligt med stöd! :)

    2012-02-14 | 19:49:42
    Bloggadress: http://blila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: