Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Glad i alla fall

Kategori: Barn & Familj

Förstod nu på morgonen att det är dags att ta fram dammsugaren. Hittade Noah i hallen, när jag ropade på honom vände han sig om och log brett.... med torra löv stickande ut ur munnen... Det är förenat med livsfara att stoppa in fingrarna i den munnen nu, men det var bara att bita ihop... hehehe.

Idag har jag rensat tomten på grejer, det skulle bli värsta stormen, och det har redan dragit igång. Noah sover i vagnen på altanen... kanske bäst att kolla så han inte blåst bort... Puh... han var kvar.

Nu ska jag ta tag i garderoben från helvetet. Får nog ta fram stegen för att nå det som ligger högst upp i högen... Lite rädd för att öppna dörren, det kan vara så att jag blir begravd, hör ni inget av mig på ett tag, kan det ha gått illa.

Sanna har fått sitt första VISA-kort! Lyckan var stor igår. Idag blir första shoppingturen med kortet, det får bli Coop. Tror att hon ska få storhandla åt mamma...

Önska mig lycka till!

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: