Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Fredagsnöjen

Kategori: Barn & Familj

Ett av mina fredagsnöjen den senaste tiden har blivit att klippa och kratta gräset.
Så även i dag.
Våra grannar väntar tillökning och bilen har varit borta sedan i går och de hade gått över tiden. Vi tänkte den naturliga tanken att nu är det dags.
Och bland det tråkigaste som finns när man kommer hem från bb är alla hemmabestyren. Ett av hemmabestyren man minst av allt vill göra är att klippa gräset - därför passade jag på att klippa deras gräsmatta också, som en liten present. Jag vet inte ens vad de heter, men ändå. Kanske märker de att gräset blivit klippt, kanske inte. Kortare är det i alla fall.
Apropå bilar så var vår Verso inne hos Toyota i dag igen - för samma fel som tidigare. De verkar inte hitta någon lösning på problemet. Återigen bytte de rem.
och återigen lös inte den gula tråkiga lampa som alltid lyser och som gör att vi hela tiden gör återbesök hos Toyota.
I dag klarade jag av att köra bilen ända fram till Coop-rondellen på Hammarö - DÄR började samma gula lampa på instrumentbrädan att lysa.
På måndag ringer för en ny tid på verkstaden - jag tror det är den sjätte i ordningen.

// Dennis

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Va snällt av dig..sånt värmer!!



    Mää jäkla bilar hoppas det löser sig..ha en fin dag!!

    2011-09-17 | 11:30:45
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: