Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Ett steg på väg

Kategori: Barn & Familj

Nu är äntligen bilderna på lägenheten tagna. Shit, vad det har varit slitigt. Mamma har också varit här och kämpat. Så till den grad att ryggen "gick av". Halleluja för Diklonfenac och Panodil. Nu ligger lägenheten ute på nätet och senast jag kollade hade 130 st varit inne och tittat på den. Efter bara ett par timmar. Bara att hålla tummarna HÅRT för att vi får ut det vi vill och behöver.

Idag har Noah och jag varit ute på en långpromenad i det underbara vädret. Vi tog en sväng förbi nya huset och hittade en granne att snacka bort lite tid med. Mycket trevlig. Eftermiddagen har vi spenderat i solen, jag med kaffekopp, Noah har sparkat runt i gåstolen och Lovisa har farit runt med fotbollen och cykeln.

Nu ska det laddas för visning, den 22/9 är en viktig dag. Jag hoppas så att det kommer mycket folk.

Det ska bli skönt att komma på plats i det nya huset och samla familjen igen, saknar Sanna.

Dennis får sätta in lite bilder på huset sen... Så ska ni få se!



// Anette

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Ja det är skönt när allt är klart..så himla slitigt!



    Har Sanna rymt fältet:-) Lycka till vännen, kram kram

    /Ingegerd



    Pussa gullungarna från mig!

    2011-09-10 | 09:38:22
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: