Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Bättre och bättre dag för dag :)

Kategori: Barn & Familj

Nu börjar jag tycka om Toyota.
Varje gång vi lämnat in bilen på lagning (av samma sak varje gång) har jag fått prova nya bilar.
I går fick jag en sketen liten fjantbil som jag knappt tog mig in i... då var läget inte på topp.
I dag fick jag byta lånebil till en större variant och jag fick låna bilen på bilden nedan, exakt den färgen.
Modell 2012 och naturligtvis underbar att köra.
Jag kan byta mot den vi haft problem med sedan vi köpte - helt okej för mig.


Toyota Prius Verso, modell 2012

Det som inte gick som jag tänkte i går fick en klar vändning i dag.
Köpet som gjordes som jultomten ska komma med visade sig få en oväntad vändning.
Mer än så kan jag inte säga (Sanna och Anette läser förmodligen vad jag skriver).
Nöjd och glad blev jag igen.
Jättenöjd faktiskt!

Och det viktigaste av allt kanske, jag har fått lönen i dag. Den mänskliga faktorn är helt okej som orsak, bara det inte inträffar varje månad.
Tack för det!

I dag har det varit tvärt emot gårdagen.
Så blir det ibland.
Upp och ner, dag efter dag...


"Jag är inte bitter"

// Dennis

Ps. Anette kommer snart med en mycket roligare och mysigare text än mina senaste. Redan i dag faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: