Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Det kommer mera...

Kategori: Barn & Familj

Ja, vi vet att det inte skrivs så ofta för tillfället.
Men det är också ett tecken på att det finns massa annat att göra.
Jag kan bara prata för mig själv och jag tittar inte ens på den gamla bostaden när jag åker förbi. Lite är det som att vi egentligen aldrig bodde där - det finns alla förutsättningarna i världen för att det nya boendet ska bli hur bra som helst. Att inte titta på den gamla bostaden ser i alla fall jag som väldigt positivt.
Jag hoppas också att Anette snart ska skriva några rader här.
Noah kryper numera på knäna och den tredje tanden har tittat fram. Apropå tittat fram: "titta" är Noahs favoritord (och det ord han hittills faktiskt använder på rätt sätt).
Anette kan berätta mer om mycket.

// Dennis

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Ja vad gör Anette..hon borde väl ha massor med tid att sitta vid datorn..hahaha



    Kram Ingegerd

    2011-12-01 | 15:33:55
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/
  • farmor säger:

    Noah är så "go" när han säger "titta", goaste gosse springer snart så det blir en väldig fart. Ja önskar alla mycket glädje i det nya huset! KRAM

    2011-12-04 | 12:36:31

Kommentera inlägget här: