Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Noahs FÖRSTA milstolpe

Kategori: Barn & Familj

I dag, måndagen den 23 maj 2011, hände det...
Noahs första milstolpe.
Klockan 18.05 vände sig pojken från ryggläge till magläge helt på egen hand.
Mamma och pappa var med när det hände.
Tyvärr hann vi inte med ordentligt med kameran. Men dokumenterade i bild hur han var på väg att vända sig och sedan på film hur han stolt över sig själv kämpade sig framåt på magen.
Och vi visar dig här på bloggen:
(beklagar kvalitén på bilder och film, men det viktiga framkommer tydligt)


"Jag ser skallran, den vill jag ha..."


"och där kom den rosa elefanten, nu måste jag verkligen rulla..."


"JAAAA, jag klarade det - nu ska jag bara ta mig framåt på något sätt..."


"Se hur duktiga Noah försöker ta sig framåt, strax efter att
han kämpat sig runt från ryggläge till magläge. Vändningen
gjordes klockan 18.05 i dag"


"Nu var jag duktig och behöver vila mig lite..."

// Dennis

Ps. OCH jag fick vara med :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: