Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Så här två dagar efter

Kategori: Barn & Familj

Så, det är så här det känns att vara 40 år... Vet inte om jag tycker om det? Det var en rörig och tråkig dag igår, utan att gå in på detaljer, en dag som jag helst hade velat vara utan i alla fall.

Men födelsedagen däremot började lysande bra! Jag blev firad på sängen med presenter, kaffe och skönsång. Teknikern/fotografen får lägga in bilder på mina underbara presenter sen... För första gången sov Noah en hel natt som en extra bonus, sötnosen sov i 8 timmar. Det har han gjort i tre nätter nu!

På kvällen kom hela familjen och firade tillsammans med mig. Vi åt, fikade och snackade en massa, som vanligt när vi kommer under samma tak är det hög ljudvolym, mycket skratt och värme i luften.

Jag älskar min familj.

// Anette



Kommentarer


Kommentera inlägget här: