Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Firandet har börjat

Kategori: Barn & Familj

När jag kom hem idag från affären väntade paket på bordet. Smygstart av firandet! Vet inte om det är så mycket att fira... 40 år... ojoj. Det var även en liten ask med. Dennis hade varit och hämtat ut min vigselring idag. Alldeles bedårande vacker, precis som jag tänkt mig.

En jättefin vas fanns i paketet och en alldeles underbar tillhörande blombukett, ja, se själva!

På affären träffade vi på underbara Ingegerd, en granne från förr. Hugo blev så glad att tårarna nästan kom, fastän det var jättelängesen vi sågs. Det var mysigt att se, men inte så konstigt... Det är lätt att tycka om Ingegerd! Hon lovade att komma och hälsa på snart.  

Fortsättning följer i morgon, nu ska jag krypa till kojs.















Natti, natti...

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: