Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Växer så det knakar

Kategori: Barn & Familj

Idag var jag till BVC med Noah, jag skulle väl kunna säga att han växer så det knakar. Nu väger han 4130 g och är 54 cm lång. När han vaknade till där på skötbordet gav han Gunilla värsta leendet och charmade henne totalt. Hon var nöjd med honom, mamma också.

Dennis har varit borta i ett par dagar, det är lite pyssel att få till vardagen med fyra barn. Tur att vi har så duktiga barn. Igår var en hektisk dag, alla de tre stora barnen hade träning på olika håll. Det var tandreglering och den vanliga hämtningen i omgångar på skolan. Där emellan ska det matas, diskas, tvättas och lagas mat.... Jag hinner inte lika mycket som förut, skulle jag väl minst sagt säga. Men det lyckades, barnen kom i säng mätta, rena och nöjda i rätt tid. Sanna är en liten ängel, hon hjälper till. När jag kastade i mig min mat, tog hon med Noah upp till sig. När hon kom ner igen hade hon bytt blöja och tagit på pyjamas. Söta unge!

Snart är det dags att skjutsa Lovisa till dansen, Hugo får hänga med och passa Noah i bilen i tre minuter. Sen kastar jag mig hem och lagar mat.

I kväll kommer Dennis hem, mysigt!

FÖRST ska vi fika. Fettisdagen idag! MUMS!  

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Växer så det knakar..funkar amningen?? Kan tro att det är mer logistik som ska gå ihop när man har fyra barn=)

    Trodde du bara skulle vara hemma och mysa nu..hihi.

    Ja söt som socker är han den lilla. Tur att Sanna är så stor så hon kan hjälpa till...hoppas hon gillar det? Men det gör hon nog..krama dina fina barn från mig.

    Hoppas snart kunna hälsa på men först ska antibiotikan göra sitt så jag inte smittar nån=)) Kram kram

    2011-03-08 | 19:29:53
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: