Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Back to work

Kategori: Barn & Familj

Måndag morgon och det är första dagen efter ledigheten.
Fyra veckor gick sjukt fort.
Ledighet som har gått i musikens tecken.
Och simningens tecken.
Samt en hel del annat.
Det kändes inte som att jag hunnit med så mycket men så är det inte. Jag har hunnit med mer än jag någonsin annars hunnit med under en längre ledighet.
Jag känner mig ganska så utvilad, även om det alltid önskas mer ledighet.
Måndag morgon = första arbetsdagen...
Back to work...

Jag hittade ett par roliga bilder med humor:




Arbetsplatsen:


// Dennis

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Jag får njuta en vecka till=)



    Anette klart vi ska dricka vin...NÄR??? Nästa onsdag vecka kanske??



    Kram kram Ingegerd

    2011-08-01 | 09:12:29
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: