Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Wow - vilken resa

Kategori: Barn & Familj

Vi tänkte berätta lite kort om hur vi träffades och vad som hände sen.



Träffades gjorde vi genom att Anette skrev till mig på nätdejtingsidan "Mötesplatsen". Där fortsatte vi skriva till varandra och det dröjde inte länge förrän vi pratade i telefon.
Efter ett tag bestämde vi oss för att träffas.

På första dejten sa det "Klick" för mig, medan det var lite segare för Anette att "förstå". :-)
Vi sågs i alla fall fler gånger och kärleken växte fram mer och mer.
Jag var störtkär i denna fantastiska kvinna och hennes kärlek till mig bara växte.

Den 18 juni 2010 förlovade vi oss - platsen var Kil (med min morfar och mormor som vittne). Och bröllopsdatumet är redan bokat.

Under sommaren 2010 bestämde vi oss för att slå våra familjer ihop och bli en familj: Familjen Johansson-Hall-Rosendahl.
Jag och min dotter Lovisa Johansson samt Anette med sina två barn Sanna och Hugo Rosendahl (läs mer om du scrollar ner, text och bilder).
Vi sålde våra två lägenheter och köpte en bostadsrätt på Hammarö.
Den 13 augusti flyttade vi ihop.

Ett under hade skett under försommaren. Anette var gravid och det fick vi veta under sommaren. Datumet för födseln är satt till den 2 februari 2010.
Bäbisen i magen fick (av Hugo) kodnamnet Be-Lila, vilket egentligen betyder "lilla bäbisen". Fyndigt måste jag säga och kodnamnet fick också bli namnet på den här bloggen.

Med mindre än en månad kvar till ankomsten skapade vi bloggen som vi gemensamt kommer skriva i. Mycket kommer av naturliga skäl att handla om "Be-lila" och vi lovar massor med bilder.

Här finns även andra kategorier som kommer att beröras då och då.

Välkommen att följa vår familj här på blila.blogg.se

// Dennis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: