Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Nu är det väl dags...

Kategori: Barn & Familj

Sorry, förlåt... Ska försöka skärpa till mig... MEN jag tycker att jag har en ganska bra ursäkt. Shit vad det är jobbigt att flytta. Mitt uppe i allt är Noah mer vild än tam. När jag plockar upp något i ena änden av huset hinner han riva ut dubbelt så mycket i andra änden. Dåligt samarbete, jag får bli snabbare. Tänkte bjuda på lite bilder.


Så hungrig att jag kan äta en häst har jag hört... men Nasse??


Okej... det var en liiite för stark blixt där morsan...


Mamma kastar ner mycket kuliga saker i trappan. Den här smakade lite konstigt... Aha, det var brorsans skitiga strumpa...


Försökte mig på en modellpose här... Tyckte att jag lyckades rätt bra!

Så småning om kommer det lite mer...

// Anette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: