Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Nu är det sålt

Kategori: Barn & Familj

Det är konstigt vad det kan slumpa sig.
I dag, torsdagen den 15 december 2011, avslutade vi försäljningen av förra boendet. Nu har vi inte det över oss och kan bara koncentrera oss på nya huset - och oss själva.
En stor sten som äntligen är avslutad.


Ferlinvägen 6 - ett avslutat kapitel

Samma dag, i Värmlands Folkblad, var annonsen eller vad det nu kallas med att vi köpt hus. Det var lite lustigt och roligt...

Nu går vi vidare - underbart...


Som avslutning måste jag få bjuda på en bild som jag hittade när jag letade andra bilder till ovanstående blogginlägg... jag bara måste visa den...


Vad tror du att "jag" är för en sorts apa?


Sköt om dig!
Pôss å kram!

// Dennis


Ps. Helt rätt...... "jag" är en näsapa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: