Fam Johansson-Hall-Rosendahl

Diggiloo i Karlstad 2011 (många bilder)

Kategori: Film & Musik

Fredagen den 5 augusti kom turnén Diggiloo till Karlstad och Sandgrundsudden.
Jag och frugan var på plats och sammanlagt tog jag ungefär 1 250 bilder på showen.
Här är några av dem:


Charlotte Perelli och Magnus Carlsson.


Linda Pritchard.


Jessica Andersson (Charlotte Perrelli i gult).


Kvällens kung: Thomas Di Leva.


Kvällens drottning: Linda Bengtzing (med "hemmaplan").


Magnus Carlsson.


Charlotte Perrelli.


Magnus Johansson.


Hilda Stenmalm.


Dansarna Lisa Stadell och Jennie Larsson.


Diggiloogeneralen himself: Lasse Holm.


Linda Bengtzing.


Humorinslagen var få men fanns. Magnus Carlsson och Magnus Johansson.


Lisa Stadell, Jessica Andersson och Jennie Larsson.


Thomas Di Leva pratade om fruktbarhet.


Magnus Carlsson visade upp sina danstakter tillsammans med
Let's Dance-vinnaren 2011, Jessica Andersson.


Thomas Di Leva.


Jessica Andersson som "Lady Gaga".


Linda Bengtzing som "Lady Gaga".


Magnus Carlsson.


Charlotte Perrelli.


Linda Bengtzing, Charlotte Perrelli och Jessica Andersson.


Magnus Carlsson.


Charlotte Perrelli (bakom syns Jessica Andersson).


Linda Bengtzing.


Frugan Anette Johansson Hall var helt inne i showen, såpass mycket
att hon inte ens märkte att jag reste mig upp för att fotografera.
Stark trea (kanske en fyra) var Anettes betyg.
Jag ger en klar fyra - som jag grundar på hur proffsig showen är.

// Dennis

(Ps. Låna gärna någon/några av ovanstående bilder men tala om var de kommer i från......
FOTO: Dennis Johansson Hall )
Kommentera gärna bilderna...

Kommentarer

  • Ninni säger:

    OJ vilka fina bilder du fått till..skitsnygga.



    Kan tro att det var en kanonshow=)

    2011-08-07 | 11:13:43
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/
  • Digg säger:

    Underbara bilder. Åh, shit vilka ben Linda Bengtzing har alltså. Hon har ju typ mer vältränade lår än självaste Lady Gaga och det är inte precis någon otränad person.

    2012-02-01 | 21:08:15
  • Dennis säger:

    Tack Digg!

    Synd bara att jag inte vet vem jag tackar. Det kan ju vara Linda Bengtzing själv, eller Lasse Holm kanske... vad vet jag ;)

    Kul i alla fall med lite beröm för bilderna :)

    2012-02-08 | 20:35:42
    Bloggadress: http://blila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: